Publicat de: tomescu | ianuarie 16, 2009

Badea, Mircea Badea


Incep prin a scrie ca m-am numarat printre cei care au parere in general buna despre Badea, mai ales ca a ajuns aici, pe val, prin forte proprii, fara sa se culce cu nimeni pentru a aparea pe sticla, fara sa pupe in cur pe nimeni ( sau cel putin nu am cunostinta de asta 🙂 ), fara sa fie promovat excesiv pe post din pozitia de cititor de prompter in cea de mare vedeta, cu veleitati pictoricesti etc ( vezi Andreea Esca ). Am scris m-am numarat, pentru ca deja parerea mea buna despre el incepe sa se topeasca. Doar vine primavara nu?

M-am bucurat pentru el ca are de spus si lumea chiar se uita la emisiunea lui si mai nou chiar ii citeste si blogul, el ajungand astfel pe locul unu in trafic.ro., insa de aici si pina a-ti aroga un nivel de supercunostinte in ale calculatoarelor ar fi trebuit sa fie cale lunga. E anormal sa-ti arati muschii in fata publicului tau ca ti-a fost atacat  „IP-ul pe portul 80„ dar ca ai rezolvat problema si ca le vii tu de hac alora ( Badea, ai macar idee cu ce se mananca portul 80? ), ca a doua zi sa ai site-ul blocat toata ziua ( pentru ca s-au umflat muschii pe baieti si vor sa-ti arate ca sunt mai tari ca tine ) si tu sa vii iarasi ca un 007 de Balta Alba sa spui ca oricum nu te afecteaza ca esti tot pe primul loc…. Da. Astazi. Dar maine ? Cat de repede crezi ca vei ajunge la coada clasamentului daca nu vei mai inregistra trafic pe site? Sunt intrebari pe care ar trebui sa ti  le pui.


Lasă un comentariu

Categorii